Lättläst om Aktivitetshuset

En daglig verksamhet du kan ansöka till via kommunens LSS-SOL Handläggare. Kontakta kommunens växel om du behöver hjälp att få kontakt.

Om du har funktionsvariationer som gör att du har svårt att få ett vanligt arbete kan du ansöka om en plats hos oss.

Vi har många olika arbetsuppgifter och personal som hjälper till att hitta något för dig. Du är välkommen in på ett studiebesök för att se med egna ögon.

Tycker du om fysiskt utearbete eller vill du hellre arbeta med något inomhus? Vi har allt från pyssel och bak till försäljning och snöskottning.

Orkar du inte hela dagar? Du får själv vara med att påverka din arbetsdag efter din egen förmåga.

Låter det intressant? Vi hoppas att just du ska vilja komma till oss. 🙂

Länk

Ladda ner ansökningsblankett

Kontakt Aktivitetshuset: 070-614 73 70 eller 070-307 21 30